فایل word اثر تبليغات تلويزيون بر آموزش مصرف گاز خانوارهاي تهراني مورد مطالعه خانوارهاي مناطق 2 و 17 شهر تهران در سال 1392
استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل word اثر تبليغات تلويزيون بر آموزش مصرف گاز خانوارهاي تهراني مورد مطالعه خانوارهاي مناطق 2 و 17 شهر تهران در سال 1392،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل word اثر تبليغات تلويزيون بر آموزش مصرف گاز خانوارهاي تهراني مورد مطالعه خانوارهاي مناطق 2 و 17 شهر تهران در سال 1392 : تعداد صفحات :25چکیده مقاله:
هدف کلی در این مقاله بررسی اثر تبلیغات تلویزیونی صرفه جویی مصرف گاز طبیعی