فایل word تکنيک هاي اعتمادسازي و رضايت مندي مشتريان بانک ها به کمک علم داده کاوي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل word تکنيک هاي اعتمادسازي و رضايت مندي مشتريان بانک ها به کمک علم داده کاوي :


سال انتشار : 1395



تعداد صفحات :14

چکیده مقاله:

امروزه عدم اعتماد مهم ترین و اصلی ترین نگرانی مشتریان بانک ها از خدمات الکترونیکی می باشد به جهت اینکه اعتماد مشتری هم از نظر منطقی و هم تجربی متغیر مهمی در روابط می باشد لذا ضرورت دارد تا بانک ها به عنوان ارائه دهنده خدمات بیشتر در جهت حفظ و نگهداری مشتریان گام بردارند هدف بانک ها و موسسات مالی جلب اعتماد مشتریان برای استمرار بقائ خود در بازار رقابتی بین رقباست این اعتماد در دراز مدت و با ارائه خدمات مطلوب و توجه به شان و منزلت مشترییان باعث رضایت رونق و بهره وری کاهش هزینه ها و نتایج مطلوب تر در بانک و افزایش تقاضای بیشتر مشتریان می گردد از طرفی داده های دقیق در حجم بسیار زیاد و با ارزشی از اطلاعات مشتریان در بانک ها وجود دارد امروزه داده کاوی مهم ترین ابزار برای استفاده سودمند از منابع متنوع و فراوان داده ها محسوب می شود در این تحقیق به بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد مشتریان در بانکداری الکترونیکی و خدمات اینترنتی پرداخته می شود که تاثیر هر یک از عوامل اعتبار درک شده از طرف بانک های دولتی و خصوصی و ارائه خدمات عوامل زمینه ای و زیر ساختهای الکترونیکی کشور در زمینه بانکداری عوامل فردی دانش مشتریان ریسک پذذیری بر اعتبار مشتریان بررسی می گردد روش کار این تحقیق با الگوریتم های علم داده کاوی مانند خشه بندی و طبقه بندی شبکه عصبی است و در نرم افزار Rapid Miner پیاده سازی شده است جمع اوری دیتاست ها از طریق پرسش نامه ی انک موردی تجارت شهر تهران به تعداد 1450 در 44 سوال بوده است دقت الگوریتم طبقه بندی شبکه عصبی برای خروجی نتایج 72.3 درصد بوده است

لینک کمکی