فایل word بررسي عوامل موثر در ايجاد اعتماد نسبت به برند در رسانه ي اجتماعي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل word بررسي عوامل موثر در ايجاد اعتماد نسبت به برند در رسانه ي اجتماعي :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : سومين همايش بين‌المللي مديريت رسانه

تعداد صفحات :26

چکیده مقاله:

اطمینان و اعتماد سنگبنای هر گونه ارتباط با برند است، درست مانند ارتباطاتی که ما هر روزه در زندگی خود داریم، اگر هیچ گونه حس اعتماد و اطمینانی نسبت به برند، در مشتری وجود نداشته باشد، هیچ ارتباطی نیز بوجود نخواهد آمد و یا اینکه پایدار نخواهد ماند. حس اعتماد و اطمینان یکی از رایج ترین احساساتی است که توسط اکثر بازاریابها برای فروش محصولات و خدمات به کار میرود. از طرفی با توجه به اهمیت و فراگیری روزافزون رسانه ی اجتماعی، اعتمادسازی نسبت به برند در دوره ی رسانه ی اجتماعی حتماً دستخوش تغییراتی بوده است. در این تحقیق، در بررسی اول 40 مقاله و در بررسی دقیق تر از کارهای مرتبط اخیر، 18 مقاله از سال 2012 تا 2016، جمع آوری و ارزیابی شده است. 25 عامل به عنوان عوامل موثر در ایجاد اعتماد نسبت به برند در رسانهی اجتماعی استخراج شد، که از بین این 25 عامل، فاکتور حفظ مشتریان قدیمی به عنوان پر تکرارترین عامل موثر شناخته شد. از طرفی مجامع برند و شیوه ی بازاریابی دهان به دهان هم در درصد قابل توجهی از مقالات قبلی، یعنی به ترتیب 38 و 16 درصد مقالات، مورد بررسی قرار گرفته بودند. در عین حال پلت فرم تجارت الکترونیک جدیدترین فاکتوری بود که تنها در یکی از مقالات به عنوان عامل موثر در اعتمادسازی نسبت به برند در رسانه ی اجتماعی معرفی شد.

لینک کمکی